עלילת מים: "הרשויות מייבשות בצמא את תושבי יהודה ושומרון"

"זהו גם חוסר אחריות של רשות המים לאורך השנים. בעיקר בתקופות בהם עמד אורי שני בראש רשות המים וסירב לקבל את נתוני הגידול באוכלוסיות"
איתי גדסי No Comments on עלילת מים: "הרשויות מייבשות בצמא את תושבי יהודה ושומרון"

ח"כ מוטי יוגב, התייחס למשבר המים ביהודה ושומרון, והפנה אצבע מאשימה לרשויות: "פרי של הפקרות, פוליטיקה, חוסר מקצועיות וחוסר אחריות מצד גורמי מתאם הפעולות בשטחים והמנהל האזרחי" • "בפועל הם אינם יודעים נתוני אמת כמה אוכלוסייה יש בשטח"

צילום: בית ספר שדה כפר עציון
"זהו גם חוסר אחריות של רשות המים לאורך השנים. בעיקר בתקופות בהם עמד אורי שני בראש רשות המים וסירב לקבל את נתוני הגידול באוכלוסיות"
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בועדת המשנה של חוץ וביטחון לענייני יו"ש בראשות ח"כ (אל"מ במיל) מוטי יוגב, התייחס הנ"ל למשבר המים ביהודה ושומרון: "משבר המים כפי שהתגלה בשבועות האחרונים ביהודה ושומרון, עד כדי מחסור במים לשתייה בגב ההר, ואי יכולת להשקות שדות ועדרי צאן באוכלוסייה היהודית והערבית כאחד, חמור ביותר".

לדסרי יוגב, "מחסור המים אינו חדש, הוא פרי של הפקרות, פוליטיקה, חוסר מקצועיות וחוסר אחריות מצד גורמי מתאם הפעולות בשטחים והמנהל האזרחי, הטוענים לאחריות ולשליטה בשטח. כשבפועל הם אינם יודעים נתוני אמת כמה אוכלוסייה יש בשטח".

יוגב הוסיף: "כולם ידעו כבר הרבה שנים ולא עשו מה שחיוני. זהו גם חוסר אחריות של רשות המים לאורך השנים. בעיקר בתקופות בהם עמד אורי שני בראש רשות המים וסירב לקבל את נתוני הגידול באוכלוסיות ועיכב כל תוכנית אב לביצוע תוכניות מים ביו"ש.

נקודת היסוד של ועדה זו היא אחריותנו ומחויבותנו לתשתיות המים לשתי האוכלוסיות ביו"ש. אין להתחשב בשום עיכוב. לא של הפלסטינים, ולא של גורם אחר בינלאומי או משפטי, בנוגע לביצוע תשתיות המים החיוניות ביו"ש.

הרשויות מייבשות בצמא את תושבי יהודה ושומרון. על כן לקחת את כל הסמכויות לידנו, ללא כל תירוצים, לאשר תוכנית אב לשתי האוכלוסיות, ולבצעה בדחיפות. ועדה משנה זו היא ראשונה בנושא זה של תשתיות מים ואנו נמשיך לקיים מעקב רציף לקידום תשתיות המים החיונית ביו"ש באחריות, ובזמן".

יו"ר ועדת חוץ וביטחון , ח"כ אני דיכטר הוסיף: "בשונה בחומת מגן שלא הייתה תמיכה כוללת, כאן יש רצון של שתי האוכלוסיות להגיע לפתרון מיידי".



0 תגובות